Saturday, May 12, 2012

[ MURAH ] MENJUAL 15 JUTA SENARAI EMAIL AKTIF DAN TERKINI DI MALAYSIA 2013 / 2014 | HANYA RM20 !!!


Kami menjual Senarai Email yang AKTIF dan TERKINI 2013 lebih daripada 15 JUTA EMAIL daripada Malaysia dan Luar Negara. 

Kami jual dengan HANYA RM50 RM20!!!
(Order Masih lagi dibuka)



Tidak kira Apa Sahaja Bisnes yang anda buat  :

Reseller, MLM, Promosi link Website , Mencari downline, Money Game, Affiliate, Jual Minyak Wangi, Jual Tudung, Perniagaan internet dan apa sahaja bisnes yang melibatkan internet.

Maka dengan penuh keyakinan, saya mengatakan …..Anda memang memerlukan ini !!

Lebih 15 JUTA Senarai Email-Email Terkini Malaysia untuk dijual... Hanya RM40 !! Dan
PERCUMA 40 JUTA EMAIL TERKINI LUAR NEGARA..

Apabila seseorang itu mempunyai senarai email yang banyak sudah tentu ia lebih mudah memasarkan produk. Bayangkan jika mempunyai 3650 senarai email, hanya dengan satu klik maka promosi sudah dihantar kepada 3650 orang pelanggan dalam masa yang singkat. Pemasaran email juga boleh digunakan untuk mempromosi affiliate anda. Anda boleh menghantar email secara berkala kepada senarai email anda untuk memberikan perangsang kepada pelanggan. Anda mungkin membuat review di blog tetapi tidak bermakana pelawat blog terus membeli produk tersebut. Mungkin mereka masih berfikir sebelum membuat keputusan untuk membeli produk. Apabila pelawat blog tadi meninggalkan blog anda, mereka sudah melupakan produk yang anda promosikan. Betapa rugi jika mempromosi produk yang bagus kemudian pelanggan berfikir 50-50 terhadap produk tersebut, dan anda pula tidak meletakkan borang opt-in.  Ini menyebabkan anda kehilangan pelanggan yang berpotensi membeli produk anda kerana tidak meletakkan borang opt-in untuk melakukan follow-up kepada pelanggan.
Ramai usahawan yang masih kabur dengan kuasa email dan mungkin anda juga salah seorang daripada usahawan yang tidak melakukan pemasaran email. Mungkin kerana anda belum mempunyai pendedahan mengenai dengan kuasa pemasaran email. 


Saudara yang saya hormati.. Semua pakar pemasaran dan usahawan internet mengakui 90% kunci kejayaan perniagaan internet adalah melalui teknik pemasaran email atau lebih dikenali sebagai mailing list sehinggakan cogankata "THE LIST IS MONEY" sewenang-wenangnya digunakan untuk menggambarkan betapa berkesannya teknik pemasaran cara ini.

Mempunyai mailing list yang besar samalah seperti memiliki sebuah machine gun di medan pertempuran yang mana dalam beribu-ribu tembakan yang anda buat, sudah pasti banyak sasaran tepat dan membuahkan hasil..Begitulah perumpaan yang tepat dapat digambarkan mengenai kaedah pemasaran email ini..

Oleh itu, saya dengan ini menawarkan 15 JUTA senarai email untuk dijual kepada anda dengan harga RM20 SAHAJA !!

Sesiapa yang berminat, sila hubungi HP (sms)  : FARHAN 0176233509

Sekian Terima kasih

Share Share entry ini di Facebook

3 comments :

Anonymous said...

ANDA INGIN GANDAKAN DUIT ANDA RM20 JADI RM100 DALAM MASA SEHARI klik disini http://www.rm20segera.com/?r=intel_00

IrwanMokh said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.