Saturday, February 4, 2012

Budak Sekolah Sekarang Bangga Rakam 3gp Lucah


Apalah nak jadi dengan budak sekolah sekarang ni? Ada sahaja perangai tak senonoh budak-budak sekolah didedahkan di media. Kali ini kisah seorang pelajar sekolah perempuan didedahkan oleh sebuah blog. Pelajar tersebut dengan bangga dilihat menyuruh teman lelakinya merakam aksi melakukan onani serta menunjukkan dan merakam kemaluannya melalui handphone.

Apa kata korang mengenai isu ini? Makin lama makin banyak pulak kes-kes seperti ini. Tanpa disedari kes sebeginilah yang mendorong kepada pembuangan anak. Ibu Bapa kena ambil peranan masing-masing.

Iklan : Tips & Panduan dari Asas sehingga Pro, Menjahit Baju Kurung & Baju Melayu (100 terawal)



Klik pada banner  
(56 terawal sudah order)

6 comments :

Spudin said...

nak buat mcm mana kan ...tak boleh nak salahkan mak ayah sebab dorang dah bg yg cukup utk anak-anak ..cuma anak-anak je tak reti nak beza buruk atau elok

p/s :

follow sini

eyka said...

bodohnya lah budak niey .. tah apa-apa tah .. ada sje idea yg x elok .. hishhh .. bila dh jd mcm niey , mak ayh yg disalahkan .. sedangkan bknnya salah mak & ayah .. hadoiiii .. *geleng kepala ..

Anonymous said...

bodohnya lah budak niey .. tah apa-apa tah .. ada sje idea yg x elok .. hishhh .. bila dh jd mcm niey , mak ayh yg disalahkan .. sedangkan bknnya salah mak & ayah .. hadoiiii .. *geleng kepala ..

kumpulan cerita said...

bdak jaman sekarang...
jauh.....

Wani Ezaty said...

astafirullahalzim apa nak jadi dah dunia sekarang. Mereka bangga dapat buat macam ni supaya orang di luar sana semua tengok. tapi dia tidak fikir ni yang mendatangkan bahaya kepada diri sendiri. fikirlah sebelum melakukan sesuatu. Ni semua bukan salah mak bapak.Ni salah diri sendiri yang mahu melalukan benda yang tidak berfaedah ni. Mak bapak dah bagi ilmu banyak tapi tidak menggunakan dengan betul .

Anonymous said...

Ish Tak baik cuk cuk cuk cuk cuk(Coceng) Kesian mak bapak Cuk cuk cuk cuk (coceng).....Jgn lah buat macam nih....cuk cuck cuk.....dah kita semua suka tgk nak bauat camne?