Sunday, October 7, 2012

[MURAH] PANDUAN BELAJAR FORMAT KOMPUTER WINDOWS XP / SEVEN / VISTA. BUKU PANDUAN HANYA RM20


JANGAN LEPASKAN PELUANG
BELAJAR FORMAT LAPTOP@PC DENGAN SENDIRI
JUGA BOLEH BUAT PENDAPATAN SAMPINGAN

DAPATKANNYA DENGAN MUDAH
  1. BUAT BAYARAN RM20 
  2. SMS SAYA 0176233509 ( FARHAN ) 
  3. SAYA HANTAR LINK DOWNLOAD KE EMAIL ANDA

Ketahui Kaedah Paling Bekesan Menjana Pendapatan TANPA MODAL.
Pelajari Cara Format Komputer yang MUDAH


PENDAPATAN TUNAI DAN SELAMAT

Satu servis yang jarang-jarang orang lakukan ialah servis memformat komputer. Untuk pengetahuan anda SERVIS ini adalah senang dan boleh menghasilkan pendapatan  sampingan kepada kita.

FAKTA MENARIK

Laptop sekarang semakin murah, dan setiap hari ada saja orang membeli. Cuba anda tengok dirumah, sekurang-kurang nya ada satu laptop setiap keluarga. Ini peluang, kerana laptop pasti akan mengalami masalah. MASALAH ORANG, PELUANG KEPADA KITA MENJANA PENDAPATAN. Cara yang cukup mudah, cukup pantas dan TERBUKTI BERHASIL menjana pendapatan dari rumah. Anda mampu mendapat hasil RM100.00 sehari dengan hanya memformat laptop. Pantas sebab anda menerima wang tunai dari pelanggan. Dan TANPA MODAL, anda tidak perlu keluar modal pun. Paling penting, servis ini SELAMAT.

TETAPI ADAKAH ANDA TAHU CARA FORMAT KOMPUTER. TIDAK ?

Jika tidak anda telah menemui jalan yang betul sekarang. Kerana saya ada menyediakan panduan belajar format komputer. Pastikan anda tidak ketinggalan dalam menjalankan perniagaan kecil-kecilan ini.

MENGAPA PERLU FORMAT KOMPUTER ANDA?

Format hard disk dan install Windows XP, Vista atau Window 7 ke dalam komputer biasanya dilakukan kerana sebab-sebab seperti berikut ;

  1. Anda baru sahaja membeli komputer atau hard disk baru, jadi anda perlu memasukkan OS ke dalamnya.
  2. Windows anda rosak, hang, atau dijangkiti virus. Dan install kembali Windows merupakan jalan terakhir yang terpaksa anda buat supaya komputer anda kembali berfungsi seperti biasa.
  3. DAN, ingin membuka bisness kecil-kecilan untuk servis format Komputer / laptop.
  4. ATAU anda bercadang untuk upgrade windows atau OS anda dari windows xp kepada Vista atau windows 7. Tak pun ingin tukar Windows Vista kepada windows Xp.

    JADI BAGAIMANA MENDAPAT KEUNTUNGAN DARIPADA E-BOOK INI.

    Dengan ilmu yang dipelajari daripada ebook ini anda membuka bisnes kecil-kecilan.. Kalau anda pergi kedai, Bayaran format laptop RM30. Belum termasuk driver sekali..

    JADI saya membina satu plan bisnes kecil-kecilan untuk anda:

    “UNTUNG ANDA”
    Anda boleh kenakan bayaran RM30.00 untuk pakej format -------- RM30.00 X 1 = RM 30.00
    Kalau anda rajin, 1 minggu anda boleh format 10 komp ----------- RM30.00 X 10 = RM300.00

    Kalau 1 bulan pula --------------------------------------------------------------------- 4 X 10 X RM 30.00 = RM 1200.00

    Itu belum termasuk pakej lain :
    contoh pakej lain ialah

    1. Install antivirus RM 5.00
    2. Install apa2 software RM 5.00
    3. Backup RM 10.00
    4. DAN banyak lagi pakej..

    Kira satu bulan anda boleh untung RM 1500.00 pendapatan sampingan.


    APA KATA MEREKA / Testimonial

    Saya adalah seorang pelajar UMS, mengambil jurusan hubungan antarabangsa. Terus terang saya katakan dengan pinjaman PTPTN, belanja bulanan saya sentiasa tidak mencukupi. Tapi dengan panduan ini, saya telah membuka bisnes kecil-kecilan di universiti ini. KINI, setiap bulan saya mampu memperoleh pendapatan RM500, walaupun sentiasa sibuk dengan tugasan sebagai pelajar. – Johari omar
    Terima kasih kepada Mr. Timberland, kerana menyediakan panduan yang penuh dengan ilmu2 baru dan mudah difahami. Saya adalah seorang cikgu dan berusia 30 lebih dan dunia komputer bukan wujud pada zaman saya. Maksud saya disini kalau komputer saya rosak, masuk virus dan sebagainya, saya dengan terpaksa menghantar komputer pergi kedai. Kos sudah tentu mencecah puluhan ringgit. Dan dengan ilmu yang dapat dari panduan ini, saya tidak perlu risau lagi tentang masalah saya lagi.-Cikgu Kadir


    Percaya atau tidak, kini saya boleh menjana pendapatan tambahan beratus ringgit tiap minggu. Ini lah Peluang Kerja Dari Rumah yang paling senang saya pernah usaha kan selama ini. DAN apa yang paling menarik sekali ialah, kita mendapat bayaran secara tunai dan tanpa mengeluarkan modal. Saya percaya suatu hari nanti seseorang yang mempunyai ilmu ini akan menjadi untung kerana setiap hari ada saja orang membeli komputer. Kerana pembeli itu tadi adalah bakal pelanggan kita.- Janet (Kerani)


    Sebelum ini, saya terpaksa mengeluarkan kos yang agak mahal untuk melakukan semua ini, namun sekarang dengan memiliki Pakej ini, semuanya saya lakukan dengan sendiri. – Rahmat (lecturer)

    *****************************************************

    dapatkan paduan ini sekarang


    HANYA RM40 RM20
    MAYBANK  : 16207 - 659 - 3622
    ( MOHAMAD FARHAN BIN ABDUL RAZAK )




    DAPATKANNYA DENGAN MUDAH

    1. BUAT BAYARAN RM20 
    2. SMS SAYA  017-6233509 ( FARHAN ) 
    3. SAYA HANTAR LINK DOWNLOAD KE EMAIL ANDA

    RENUNGAN DAN FIKIRKAN

    Setiap bulan terima gaji. Bayar ini bayar itu..Habis. Tidak pernah cukup. Kenapa tidak kita mulakan bisnes kecil-kecilan TANPA MODAL, TIADA RESIKO, DUIT MASUK TUNAI dan yang penting GAJI BULAN BOLEH SIMPAN. Oleh itu jom kita memulakan Bisnes SERVIS FORMAT KOMPUTER.
    Dengan Pembelian EBOOK PANDUAN LENGKAP FORMAT ini, anda bakal menjana pendapatan.
    MAHAL RM20 ??? rasa nya tidak, hasil nya bakal memberi pendapatan lebih 1ribu sebulan.
    Terus terang saya katakan bisnes ini TIDAK RUGI, malah SELAMAT.

    JANGAN LEPASKAN PELUANG
    BELAJAR FORMAT LAPTOP@PC DENGAN SENDIRI
    JUGA BOLEH BUAT PENDAPATAN SAMPINGAN

    DAPATKANNYA DENGAN MUDAH

    1. BUAT BAYARAN RM20 
    2. SMS SAYA 017-6233509 ( FARHAN ) 
    3. SAYA HANTAR LINK DOWNLOAD KE EMAIL ANDA


    Ketahui Kaedah Paling Bekesan Menjana Pendapatan TANPA MODAL.


    Pelajari Cara Format Komputer yang MUDAH

No comments :