Sunday, May 20, 2012

Nora Danish Memohon Maaf Atas Gambar Dalam GLAM



Assalamualaikum wbt.. kepada rakan2 Blogger & juga pengunjung2 setia...

AF sendiri terkejut akan gambar beliau di ruangan Majalah GLAM yang agak melampau 
dan juga membolehkan mengaibkan diri sendiri & keluarga. Tetapi sewaktu Majalah itu dipasarkan, 
dia berada di Tanah Suci Mekah baru-baru ini.


"Saya akui gambar-gambar saya yang tersiar itu agak melampau dan mengaibkan saya.

"Saya sendiri berasa malu kerana berpakaian sebegitu tambah lagi dengan status saya sebagai ibu tunggal. Saya tahu itu salah saya, saya mohon maaf kepada semua pihak atas keterlanjuran saya," katanya ketika dihubungi di sini semalam.
Nora sebelum ini dikritik kerana membenarkan aksi ghairahnya dirakam sebelum disiarkan dalam majalah tersebut untuk keluaran bulan ini.
Menjelaskan keadaan, katanya, sesi fotografi untuk majalah tersebut sebenarnya telah dilakukan sejak awal tahun ini.

P/s: apa-apa pun , dengan ini tiada lagi sebarang spekulasi terhadap Pelakon Jelita , Nora Danish.

Share Share entry ini di Facebook

No comments :