Friday, May 25, 2012

Modal Hanya RM100! Pulangan Seminggu sehingga RM5000! Daftar Segera INFINITY DOWNLINE


FIRSTLY,
Cuba anda lihat apa yang mereka dapat dengan hanya bermodalkan RM100 sahaja.

MAS RON A.K.A MASTER RON BERJAYA MENDAPAT 
RM1,000 DALAM MASA 12 JAM SAHAJA...DAN TERKUMPUL 
RM 3,800 DALAM MASA BEBERAPA HARI DENGAN HANYA 
MENG'COPY PASTE' TEKNIK 
YANG BETUL TANPA MENGUBAHNYA

SHAMSARI HAMSAR( FB:blues4evry_1@yahoo) BERJAYA 
MENDAPAT RM3,600 DALAM MASA BEBERAPA HARI SAHAJA 
DENGAN HANYA  BERMODALKAN 
RM100 SAHAJA

SHAH A.K.A SNOOCHE BOOCHIIES (fb:snoochie_boochiies@yahoo) 
DAPAT RM1,600 DALAM MASA BEBERAPA HARI SAHAJA. MODAL 
HANYA  RM100 SAHAJA

ISNA SYUHADA MUNIMBAR, 22 tahun (FB : eastna_syu88@yahoo.) 
DAPAT RM 1,000 DALAM MASA DLM MASA 4 HARI SAHAJA DAN 
SEKARANG
 DAH RM1300 TAK SAMPAI PUN SEMINGGU LAGI..
MODAL DIA HANYA RM100 JE

EVE RAHMAN DAPAT RM3,000 DALAM MASA BEBERAPA MINGGU 
DENGAN  HANYA BERMODALKAN RM100 SAHAJA

MOHD ARIFF ARIFFIN JUGA DAPAT RM1,500 
DALAM MASA BEBERAPA HARI DAN MODAL NYA JUGA RM100....SESUAI
 DENGAN NAMA NYA MEMANG SEORANG YG MACHO DAN AMAT ARIF DAN 
BIJAK SANA MENGGUNAKAN DUIT RM100NYA..
ASFAHANI ADNAN (FB: askfar84@yahoo) JUGA MENGELUARKAN 
MODAL RM100 UNTUK DAPAT RM1,500 DALAM MASA BEBERAPA 
HARI SAHAJA. DAN SANGAT GEMBIRA MEMBANTU RAKAN2NYA
   MENDAPAT RM100 SETIAP HARI. 

FIKRI RAIS (FB: otteck45@yahoo) DAPAT RM1,200 DALAM MASA BEBERAPA 
HARI JUGA DAN MODAL TETAP RM100

FARHAN FB: farhan.zulkarnain@yahoo.com DARI N9, 23 TAHUN SEORANG
 YANG BERSEMANGAT MEMBARA DARI N9....BUAT RM 8,000 DALAM 
MASA 2 MINGGU SAHAJA...

ASRAFF A.K.A ASRAFVIN IBRAHIMOVICH FB: shyaa_asyralf@yahoo.com PENYOKONG SETIA ARSENAL...DAPAT RM2,000 DLM MASA 12 HARI 
SAHAJA...DIA KATA ' I DON'T WANT BANANA FRIUTED TWO TIMES..' 
BARANG YG LEPAS JGN DI KENANG ...TERUS MAJU PANDANG KE DEPAN

LINA SYAMIMI FB: girlz_yna@yahoo.com STUDENT Uitm DAPAT
RM 4,000..DALAM MASA BEBERAPA MINGGU..STUDENT DAPAT RM4,000 ...
DAN BANTU RAMAI KAWAN2NYA DAPAT RM1000 DALAM MASA 
3 KE 7 HARI SAHAJA...


Sahabat-sahabat yang saya hormati sekalian,

Saya adalah peserta program INFINITY DOWNLINE dan laman ini saya jadikan sebagai laman untuk menerangkan tentang program INFINITY DOWNLINE.  Jika anda menjadi peserta dibawah saya, saya akan hadiahkan template laman ini berserta panduan yang lengkap.  jadi anda boleh gunakan untuk mempromosikan infinity downline kepada sahabat yang lain dan ia boleh diturunkan kepada downline anda.


Jika anda menjadi peserta INFINITY DOWNLINE, mereka akan menghadiahkan anda website replika utk anda gunakan untuk mempromosikan kembali INFINITY DOWNLINE, tetapi ia dalam bahasa Inggeris, tentu 'orang kita' susah nak faham. Sebab itu saya jadikan laman ini sebagai penerangan awal dan panduan pendaftarannya.




Assalamualaikum / selamat sejahtera http://static.ak.fbcdn.net/images/blank.gif

The system is actually like games yg terdapat dlm FB hari ni. Sebelum main, kita perlu daftar ryte ? Contohnya, kalau main farm ville kita perlu daftar dgn farm ville. Kalau main ngan mafia wars kita perlu daftar dgn mafia wars kan.

So to be part of us, syaratnya anda perlulah daftar melalui system INFINITY DOWNLINE barulah anda LAYAK untuk dapat duit macam saya. Bila tak daftar macam mana nak dapat duit kan?? Macam mana nak share dengan kawan2 yg betul2 berminat kan ?
So sesiapa yg daftar sekarang bayaran RM100 hanya sekali sahaja seumur hidup dan tiada apa-apa bayaran lain dikenakan lagi selepas ini. Once anda dah bank in RM100, saya akan daftarkan anda sebagai downline dan aktifkan sistem anda. Bila sudah daftar, akaun anda akan aktif so anda boleh start login FB dan dapat duit. saya akan beri Link, Username dan Password serta CARA2 BAGAIMANA HANYA DGN GUNAKN FB SAHAJA anda boleh dapat duit hari-hari. Bukan itu sj tetapi diberi juga program INFORMATION TECHNOLOGY (pembelajaran Internet) untuk anda gunakan. Anda hanya perlu login FB sahaja hari-hari dan nikmati keuntungan dari login FB anda.

saya akan aktifkan system anda if anda berminat menyertai program ini. Yang penting follow sahaja teknik-teknik yg diberi secara manual  yg akan saya beri melalui email nanti. Antara keistimewaan program ini ialah anda boleh buat di rumah atau di mana-mana sahaja dan bila-bila masa. Then, apa yg perlu anda buat ? Anda hanya perlu buat semula seperti mana saya buat dkt anda sekarang ni, pd bakal2 downline anda. Ingat, tujuan Infinity Downline ni ialah kita promote system, so kalau ada orang yg berminat nak join system ni, means anda akan dapat bonus RM100 untuk setiap ahli. Kalau minimum sehari pun anda berjaya dapatkan seorang ahli, means dalam sebulan dah dapat RM3000. Itulah side income anda . Tapi kalau anda dapat lebih ramai, mestilah side income anda lebih banyak bukan ?? Anda tak perlu cari orang, orang yg akan cari anda. Selepas daftar, saya akan guide anda sampai jadi macam saya.

So apa yang penting adalah :-

1- Anda hanya perlu keluarkan modal RM100 sahaja.
2- Pulangan income yg lumayan. 
3- Tiada kerugian malahan untung yg berlipat kali ganda jika anda dpt lebih ramai downline
4- Tak perlu jual produk.
5- Tak perlu kesana sini.
6- Tak perlu transport.
7- Just login facebook sejam pun dh boleh dapat duit.
8- Tak perlu isi borang yg memeningkan kepala.



PROGRAM NI SUDAH KELUAR AKHBAR KOSMO 5 APRIL.DAN AKHBAR METRO 15 APRIL.
PELAJAR BERJAYA KUMPUL 37K DALAM MASA 2 BULAN SAHAJA.(SILA LIHAT ALBUM UNTUK RUJUKAN)
SENANG SAHAJA, DENGAN HANYA BERMODALKAN RM100, DIJAMIN PULANGAN MODAL DALAM JUMLAH BERGANDA-GANDA

Rahsia TERBesar DUIT INFINITY
SAYA MEMPUNYAI KEAHLIAN INFINITY. TIADA UNSUR PENIPUAN DAN JENAYAH SIBER:


Testimony : 
http://rahsia-duitinfinity.blogspot.com/
Konsep program (utk tengok dan baca shj): 
http://myduitinfinity.blogspot.com/

JIKA ADA KERAGUAN SILA LAYARI 
http://en.islamtoday.net/node/780

Memang caranya ringkas yang terbukti boleh menjana pendapatan dengan pantas, mudah dan sah, apa salahnya mencuba?

Terima kasih.


SEKIRANYA BERMINAT HUBUNGI SAYA : 017-6233509 (farhan) 
FACEBOOK : farhanz91@yahoo.com









Bayaran pendaftaran RM100 adalah untuk perkongsian teknik2 bagaimana nk jana income tanpa had.. 
Sometimes kte bayar utk dptkan tips2 cara nak jawab soalan peperiksaan kn?? Diorang reveal tak those tips 
to public for free?? Of course not kn?? We need to pay/buy 1st before we get to know all the contains.. 
Is it that thing also berunsur penipuan?? Same goes to this business.. We paid for the services we have in INFINITY DOWNLINE.. 
U will only get the techniques once u paid.. And u need to remember that u will only succeed in both teknik menjawab soalan 
and making income in this business once u practicing all the techniques.. Saya dah cuba n saya dah berjaya.. Yg penting tiada unsur 
penipuan..

~JUMPA ANDA DI ANGKASA KEJAYAAN~




Downline 1st ( downline anda dan duit anda)
Downline 2nd ( downline saya dan duit saya)
Downline 3rd (downline anda dan duit anda)
Downline 4th (downline saya dan duit saya)

Saya hanya dapat BONUS 2x SAHAJA iaitu untuk Downline 2nd and 4th dan semuanya saya perlu ajar A-Z sepertimana saya ajar anda dahulu.

Downline yg 1st, 3rd, 5th, 6th 7th, 8th, 9th – 1000th ( semua downline dan duit anda).
Begitulah seterusnya yg akan berlaku kepada bakal downline anda.
Kalau 2 orang downline anda tadi sudah dapat 2 orang ahli setiap seorang, anda sudah dapat RM400.
INGAT !! Anda tidak boleh menipu kerana system telah disetkan sebegitu. Jadi anda hendaklah pass downline 2nd and 4th yg telah anda dapat kpd upline anda. Jika anda tidak pass  downline anda kpd upline, bermakna anda telah melakukan penipuan di sini. Anda tidak akan berjaya utk mendaftarkan downline tersebut sepertimana yg telah anda lakukan kepada downline 1st dan secara automatic, anda tidak akan berjaya juga untuk mendaftar downline anda yg ke 3,4,5,dan seterusnya.

This system akan expand sampai bila-bila. Kerja anda mudah sj hanya perlu guide sampai downline anda jadi macam anda. ALL THE BEST !!




SEKIRANYA BERMINAT HUBUNGI SAYA : 017-6233509
FACEBOOK : farhanz91@yahoo.com


Share Share entry ini di Facebook

No comments :