Belajar buat Baju Kurung & Melayu STEP-BY-STEP (Panduan Lengkap)

Belajar buat Baju Kurung & Melayu STEP-BY-STEP (Panduan Lengkap)

Tuesday, May 22, 2012

Aksi 'Giler Kentang' Dan Berani Mati Lelaki Skodeng Seluar Dalam Wanita Dirakam CCTV!




Kepada pompuan-pompuan yang rasa payah sangat pakai tudung atau pendek kata payah sangat nak tutup aurat..maka anda harus berhati-hati supaya kejadian "gampang" macam kat atas ni tak berlaku..jangan pula salahkan sesiapa kalau anda menjadi mangsa seterusnya..sebab anda menggalakan perbuatan ini berlaku..

Anda mampu mengubahnya..yang si lelaki pula janganlah sebab NAFSU korang sanggup jadi macam lelaki dalam gambar ni..korang tak malu ke buat macam tu? Masuk CCTV pula tu..kan dah kene maki..



Share Share entry ini di Facebook

No comments :