Sunday, April 29, 2012

Tips Facebook | Cara Cepat dan Mudah Dapatkan & Tambah Jumlah LIKE Fan Pages


Dalam artikel Tips Facebook | Cara Cepat dan Mudah Dapatkan & Tambah Jumlah LIKE Fan Pages ini aried akan kongsikan beberapa cara mudah untuk tingkatkan Jumlah LIKE pada Fan Pages kamu semua. Bagaimana caranya? Pasti nak tahu bukan? Jadi sebelum aried berkogsi Tips Facebook | Cara Cepat dan Mudah Dapatkan & Tambah Jumlah LIKE Fan Pages ini pastikan kamu semua ada fan pages dahulu. Jangan sekadar baca sahaja. At least kena buat 1 ok!

kjklkl Tips Facebook | Cara Cepat dan Mudah Dapatkan & Tambah Jumlah LIKE Fan Pages

Caranya sebenarnya mudah sahaja. Ikuti langkah-langkah



Langkah 1:
1. Klik Facebook Pages ini dan LIKE.
2. Pastekan entri terbaru anda disana.

Langkah 2:

1. Buat 1 banner untuk fan pages anda. Pastikan banner itu menarik.
2. Sewa mana-mana blog yang mempunyai traffik tinggi untuk beriklan dan pastikan url yang diberikan ialah url ke fan pages facebook anda.
3. Cuba gunakan code “onmuoseclick” ataupun dengan lebih mudahnya dikenali sebagai “auto click bila mouse lalu”. Ini meningkatkan jumlah LIKE hampir 300% atau lebih.

Langkah 3 :

1. Tinggalkan komen di mana-mana fan pages berkaitan anda dengan menggunakan nama fan pages anda sendiri.
2. Caranya mudah sahaja.
i. Klik pada pages anda.
ii. Klik bahagian kanan yang bertulis Use facebook as “nama pages anda”.
iii. Search mana-mana pages berkaitan contohnya jika anda membuat pages politik, maka tulis politik atau nama-nama pemimpin. Kemudian tinggalkan komen yang panjang. Pastikan anda tidak SPAM!


Langkah 4 :

1. Klik Like pada pages orang lain juga, mudah-mudahan orang lain akan like page anda :)

















Rasanya cukup ulasan aried hari ini untuk Tips Facebook | Cara Cepat dan Mudah Dapatkan & Tambah Jumlah LIKE Fan Pages. Nanti akan aried kongsikan lagi cara tingkatkan LIKE fan pages anda semua. InsyaAllah.

Bagi rakan-rakan semua, sila klik Google +1 dan jangan lupa Share Facebook artikel Tips Facebook | Cara Cepat dan Mudah Dapatkan & Tambah Jumlah LIKE Fan Pages.

Share Share entry ini di Facebook

No comments :