Sunday, April 15, 2012

[MURAH RM40] Menjual Buku Panduan Belajar Gitar / Buku Belajar Gitar, Kord, Tune, Solo, Lead

Jangan Lepaskan Peluang Keemasan Ini. Mula Bermain Lagu Kegemaran Anda Menggunakan Gitar Sekarang Juga!

Jadi berapakah jumlah pelaburan yang diperlukan untuk anda mahir bermain gitar dengan menggunakan panduan ini?

Harga asal yang kami letakkan pada Pakej Lengkap Belajar Gitar Cara Pantas ini adalah RM47. Walaubagaimanapun, untuk 500 PEMBELI PERTAMA, kami menawarkan promosi harga pengenalan untuk panduan hebat ini pada harga RM37 sahaja!

Pakej panduan belajar gitar ini sudahpun terjual melebihi 500 unit!

Tetapi anda jangan bimbang. Di atas permintaan ramai, kami masih meletakkan harga yang rendah untuk produk ini. Kini anda boleh dapatkan pakej panduan belajar gitar ini dengan hanya RM40 sahaja!

Ya betul! Anda hanya perlu membuat perlaburan sekali sahaja pada harga promosi berjumlah RM40 untuk memiliki kemahiran bermain gitar yang anda idamkan selama ini - tetapi anda mestilah bertindak sekarang sebelum kami menaikkan harga!

Beli sekarang walaupun pada jam 3.00 pagi! Klik butang dibawah sekarang!

Nuruddeen
Penulis BelajarGitar.com
www.belajargitar.com
 
P/S - Panduan ini direka khas dengan satu tujuan; agar anda dapat mahir bermain gitar dengan mudah tanpa perlu mengeluarkan wang yang banyak untuk ke kelas muzik. Kami jamin Sesiapa pun boleh mahir bermain gitar dengan cepat menggunakan panduan ini. Termasuklah anda!

P/P/S - Biar kita berterus terang. Jika anda melepaskan peluang ini adakah anda akan dapat bermain gitar dalam masa yang terdekat? Mungkin tidak. Ambil kesempatan dengan tawaran yang diberikan, order sekarang dan rebut peluang keemasan ini sekarang juga!

P/P/P/S - Disaat anda membaca setiap perkataan di laman web ini, terdapat ratusan lagi mata sedang membaca perkataan yang sama! Beli sekarang sebelum diskaun 500 pembeli pertama direbut orang lain!

Testimoni Terbaru Yang Kami Terima Melalui Email!




Share Share entry ini di Facebook

No comments :