Thursday, February 2, 2012

Hot! Gambar Kekasih Latest Khairul Fahmi Che Mat


Nama Khairul Fahmi Che Mat merupakan satu nama alet dan selebriti tempatan yang selalunya tidak lari dengan gossip sejak memutuskan pertunangan dengan bekas tunangnya iaitu Elia yang merupakan pemilik blog Jejari Runcing. Setelah putus tunang dengan Elia, Khairul Fahmi digossipkan dengan Dahlia Teck. Sebelum ini heboh mengenai video Dahlia Teck memberikan kejutan hari lahir Khairul Fahmi.

Gossip mengenai hubungan cinta Khairul Fahmi bertambah kencang selepas itu apabila dilihat semakin akrab bersama Dahlia Teck. Terbaru dikhabarkan bahawa Khairul Fahmi telah memutuskan perhubunganya dengan Dahlia Teck. Khairul Fahmi dikhabarkan mempunyai kekasih baru yang senegeri dengannya(Kelantan) bernama Leuniey Natasha.
 

Leuniey Natasha 2

Gossip hangat ini tersebar apabila penulis akaun Twitter, @MahsiH2 mendedahkan mengenai gossip ini. Lebih mengejutkan apabila Leuniey Natasha yang didakwa baru sahaja bertunang beberapa minggu lalu meminta untuk memutuskan pertunangan kerana “tergilakan Khairul Fahmi”.


Sebelum ini Khairul Fahmi pernah menghentam blogger kerana selalunya menyebarkan gossip yang tidak betul mengenainya. Adakah kali ini gossip ini betul atau sekadar rekaan semata-mata? Hanya Khairul Fahmi Che Mat sahaja yang dapat menjelaskan gossip ini.

Share Share entry ini di Facebook :)

No comments :